19 October 2009

Mis kurat toimub? Savisaar jälle võimul?

Läksin mina hommikul (minu hommikul) postimees. ee- sse et vaadata valimistulemusi, ja vägagi reaalselt jättis süda nii mõnedki löögid vahele. Ma lihtsalt olin jahmunud. Endiselt võimul üks vana peer, kes on osav manipuleerima madalalaubaliste või mitte- eestlastega. On siis tõesti niipalju selliseid lühinägelikke, madalalaubalisi ja mitte-eestlasi meil Tallinnas? Tundub tõesti, et nii see olukord on. Imestatakse, mille kuradi pärast, ei taheta elada Tallinnas. Põhjus ongi näha ju igapäeva elus. Kuidas populistlike lausetega ja ka tegevustega ostetakse inimesi, kes ei ole ise võimelised mõtlema, vaid seda tehakse nende eest. Mis meil järgmisena toimuma hakkab? Varsti hakatakse ehk legaalse kuuliga puhastama tänavaid teisiti mõtlejatest? Vaikselt hakkamegi juba liikuma sinna. Ma ei saa aru, kust kivi alt roomavad välja kõik need keski pooldajad, kes peavad ninasarvikut oma ebajumalaks. Kas tõesti on meil Eestis niipalju inimesi, kellel puudub võime näha, kuidas nendega manipuleeritakse või siis tõesti tahetakse ronida suure karu „kaitsva“ käpa alla? Minul, kes olen uhke, et olen eestlane, hakkab paha, et kuidas oleme lasknud oma vabariigi pealinnal nii alla käia, et sõnaõigust pole mitte reaalselt eestlastel vaid muulastel. Ainus lohutus, mida antud hetkel leian on see, et meie riigike on noor ja õpib ning üks hetk peavad hakkama ära kaduma need vanad peerud, kellel on juba juured alla kasvanud. Ütlen julgelt, et mina olen rahul valitsuse tööga, (jah, muidugi panevad ka nemad mööda vahest). Kuid tundub, et kogu poliitilisel maastikul peaks hakkama harvendust tegema ning laskma noorematel asja üle võtta. Hiljuti lugesin, kuidas mingi välisajakirjanik võttis sõna, et eestlased on liiga suletud ja liiga padu-isamaalised. Õige ka, et oleme. Olen rännanud palju mööda maailma ringi ja kohanud paljusid erinevaid inimesi. Ja tegelt on see õige, et jääme iseendaks. Oleme pealtnäha küll paindlikud teiste suhtes ja avatud uutele mõttekäikudele, kuid sisetuum jääb ikka samaks, samas klapid jäävad ka ikka silmade ette. Hommikul vara ehk liiga kuri kiri? Miks mitte, kui ei suuda tolereerida lollusi, mis meil toimub.

1 comment:

  1. tubli allan, 100% toetan sinu mõttekäiku, ninasarvik võimult maha !! :D:D

    ReplyDelete