26 June 2009

Tervitustega kuklast

Ma olen nüüd nädal olnud siin, või noh üks päev isegi juurde. Elu on siin huvitav ja kirju nagu ikka. Mida ma teinud olen siis siin? No midagi suurt ja ulmelist ei saagi öelda. Ooperi maja on alles, maha pole seda põletanud, endal on ka kõik osad alles. Vist nagu siis midagi. Ei, aga tegelt mulle meenub, et olen siin Sydney peal kõvasti tiirutanud, näinud erinevaid kohti, Ooper, sild ja samas ka palju muid erilis kohti. Käisin ükspäev juhuslikult mere ääres, või vabandust, siin on ookean. No igaljuhul, mis te arvate, kui palju siin meres (ookeanis) temepratuur on? Siin on siiski talv ju. Täpselt järgi uurides ja isegi katsudes, on siin temperatuur 20.8. Ehk paganama soe. Teil eestis veab, kui suvel on nii soe, ja meil on talvel siin nii soe. Naljakas või mis? Ujujaid polnud, ilm oli veidi nõme, kuid selle ees surfareid oli hulgi ja tõesti kõvasti. Enamus lebotasid niisama oma laual, osad tegid nägu nagu ootaksid laineid ja juhuu, pika ajapeale nägin vist vaid kolme tüüpi, kes reaalselt ka surfasid. Üsna hea saavutus. Muidu olen siin tasapisi ikka elanud ja tööd otsinud. Isagi käisin ühel töövestlusel täna. Helistasid mulle õhtul, kuid tuli välja, et ma ikka ei sobinud. Deem it! Eks otsin edasi ning näeb, mis juhtuma hakkab. Olge siis teie ikka seal tublid ja hoidkem ühendust

No comments:

Post a Comment