20 June 2009

Kolmas päev ja no luck! (pole õnne)

haudi mate,
Nii, siin teisel päeval (siis reedel) sain veidi linnapeal ringi töllatud ja tahtsin minna maksuametisse (jah mina läksin vabatahtlikult)kuid ei vedand. Nimelt jõudsin sinna 16.44 ja see pandi kinni 16.45. Kõndisin sinna, mis on siis kuskil 13 km kaugusel (lisaks veel mõned ekstra kilomeetrid seigeldes) kuna mina ju kunagi kaarti ei kasuta vaid lähen oma sisemise gps-i järgi. Kohale jõudsin, kuid väikse hilinemisega. No igaljuhul esmaspäeval lähen siis uuesti. Muidu nägin ooperi maja ära, silla ära ja palju muudki.
Nüüd veidi õrritan ka. Nimelt käisin sushit ostmas. Karp sushit maksab 16 krooni. Seega ma sõin ennast peaaegu sodiks ja kokku läks 64 krooni, Eestis maksaks sellis ekõhutäie eesti üle 300 krooni. Kusjuures kõige odavam ongi siin, kas sushti süüa, hiina toitu süüa (pole veel jõudnud, kuna china town on kaugel ning siis mäkkis süüa. Ja kui mäkis käisin, veeretasid nad mulle ka kaks einet ühe eine hinnaga ette. Sweet dude. Pärast seda "kõhutäit" algul kõndisin väga aeglaselt, kuna kõht punnitas ette ja viimased km (vastumäge nagu ikka) väga kiirelt, kuna põhja tõmbas see kohalik mäkk alt ära. Ma pole iial nii õnnelik olnud, kui potile jõudsin... Mu ohe tõi kindlasti kuskil tsunami kellegile kaela.... Igaljuhul nüüd homme (pühapäeval) mõtlesime kohalikega minna kuskile surfama või siis jälle ringi uurima, mis toimub maailmas....
Üks pisike lisa veel. Ma pole veel pilte teinud, sest siin on veidi vihmane olnud ja siiski see pole allvee sukeldumiseks. Kui vaadata praegu tänavat, siis vist võin tänaval ka surfata...

No comments:

Post a Comment