18 January 2010

Minek....

Täpselt 7 kuud tagasi 18-ndal juunil saabusin ma Sydneysse ja täna 18-ndal jaanuaril lahkun ma Sydneyst. Lahkun, et minna Perthi. Olen juba lennujaamas, 5 minutit on aega, et minna pardale ja mina jätan hüvasti oma armastatud linnaga. Kurb on lahkuda siit, sest see linn on juba nagu kodulinn ja veel kurvem oli isegi mõnes mõttes hostelist lahkuda. Aga mul vaikselt tekib juba kogemus ja praktika, kudateha süda külmaks, jätta kik kus kurat ja lennata ära :) Seega nüüd on minek sinna ja ootavad mind seal ees Piret ja Silver (loodetavasti, kui nad ära ei unusta mulle järgi tulemast). Nemad on seal olnu juba üle 8 kuu. Kui vahepeal lennukiga alla ei kuku, annan teada kuidas läks ja kas kõik on okei. Hiljem kirjutan reisist kui endast vähe lähemalt, praegu aga ilusat esmaspeva kõigile

1 comment: