30 January 2010

Kuumusega Austraaliast....

Kuumad tervitused kõigile.
Esimese asjana ütleks või paluks, et saatke veidi jahedust. Jube kuum on...
Nii, aga tegelikult, hakkame vaikselt siis otsast peale väikse vabandusega, et pole ammu kirjutanud. Lihtsalt jube kiire on olnud koguaeg.
Olen nüüd õnnelikult Perthis. Kui siia saabusin, võtsid mind vägagi külalislahkelt vastu Piret ja Silver. Kellele ma olen ülimalt tänulik kogu nende abi ja lahkuse eest. Leidub maailmas ikka häid inimesi :)
Nad algul pakkusid mulle kaks ööd öömaja. Kuna neil ühes toas voodit ei olnud, siis üle hulga aja, sain magamiskoti lahti pakkida ja veidi magada seal. Naljakas oli. Natuke nagu matka maik, samas nagu ei olnud ka. Siis nende väikse, või isegi veidi suurema abi ja tutvustega, õnnestus mul minna proovi nädalale, et hakata jäätise meheks. Täpsemalt sõita siis jäätise autoga ringi ja müüa jäätist. Pärast esimest päeva oli keel veidi vestil. Üks asi oli see, et Perthis on pidevalt kuum ja kui pean silmas sõna kuum, siis ei mõtle ma mitte a la +25 kraadi vaid pigem +45 kraadi. Pluss lisaks jäätise autodel on see naljakas muusika, mis mängib üli kõvasti. Esimesel päeval läksid küll ajud rändama. Järgmisel päeval, aga harjus juba ära ning enam polegi nii tüütu. Nüüd siis teengi seda. Päris lõbus on, palk on ka täiesti okei.
Leidsin endale ka nüüd elukoha. Kauaks ma ei saanud ega tahtnud Piretile ja Silverile närvidele käia. Hakkas nendest lausa kahju. Nüüd rendin ühes majas endale tuba. Samas töökoha kõrval põhimõtteliselt. Seega hommikul saab võimalikult kaua magada. Nummi :) Boss on üldiselt väga lahe kuju ja üsna sõbralik. Et pole põhjust bossi kiruda. Mis on kuidagi ebatavaline või mis?
Vahepeal oli Suur Austraalia päev. See mingi iseseisvus või siis avastus päev või midagi sellist. Igaljuhul oli ametlik püha ja keegi ei tohtinud tööd teha. Päris võimas ilutulestik oli siin sellepuhul.
Mis ma aga ise ütlen, et nüüd see koht kus ma elan, on vähe kaugemal Perthi kesklinnast ja natukene tunnen sellest melust puudust, mille keskel ma Sydneys olen. Umbes linnakas saabus maale või selline olukord. Et kudiagi väga rahulik ja vaikne on kõik. Ma olen nüüd siin varsti kaks nädalat j ega pole väga aega olnud, et linnaga korralikult tutvuda. Mingi päev siiski lähen ja üritan.
Niikauaks aga teile kõike head ja ärge väga lõdisege, meil on ka siin väga palav

No comments:

Post a Comment