22 November 2009

Kuumus vol2

Kirjutasin küll hommikul juba ühe postituse, kuid kirjutan ühe veel.
Hetkel on väljas 43 kraadi ja ulme pilvisus. Mis oleks siis, kui päike ka paistaks? Need kes on olnud juba aasta, lohutasid mind, et läheb veel hullemakski....
Ma ei kurda ning see pole kurtmine, vaid viin olukorraga kurssi....
Linnas käik möödus nii... kõnnid 300 meetrit, siis jahutusega pubisse, 1 külm õlu. Siis järgmised 300 meetrit, järgmine pubi, järgmine külm õlu jne. Ma usun, et leiate juba ise siis üsna korraliku jada. Tagasi jõudes oli kell 3 tundi möödas lahkumisest, rahakott kilo kergem ja mina jällegi kõvasti vähem sirgem poiss.
Väljas on kerge tuul, aga see nii kuum, et parem oleks tuulevarjus. Linnud täna ei lenda, nad küpsevad maapeal ja putukad vabatahtlikult ronivad nende kõhtu, kuna seal jahedam. Täna on kindlasti Sydneys palju purustatud südameid, kuna inimesed ei taha minna kaissu oma kallimaga vaid konditsioneeriga. Mul oli ennem voodis igaks juhuks kaks tekki, nüüd aga võluväel lendasid need aknast välja (kergelt minu kui ka tuule abiga) ning nüüd piisab ka linast. Võiks ju ilma linata, kuid päris pervertseks ka minna ju ei tahaks... Nüüd aga nägemist ja lähen ronin külmkappi tagasi... sau

No comments:

Post a Comment