22 November 2009

Kuumad tervitused

Sain ühe kaebuse siin, et ma pole ammu kirjutanud. Tõsi ta on, et pole lihtsalt jõudnud ja samas ehk on natukene puudu ka sentsatsioonilistest uudistest.
Kuid mõned, veidi vähem tähtsad uudised siiski toon nüüd ära.
Esimesena võiks ehk välja tuua, et mul on uus töö. Natukene rohkem tunde ja natukene rohkem raha siis, mis on positiivne :) Eriti, kui elada niivõrd kallis linnas, nagu on seda Sydney. Aga nagu ema ütles, et ära kõike maha joo, vaid säästa ka :) Siis nii ma teengi. Eks tegelikult oli see minul endalgi suht mõttes. Aga hea on kõike teiste kaela ajada. Siiski mõned kohustused on vaja Eestis ära lahendada. Päris niisama ma neid ei jäta ju. Aga töö ise on ehitusel. Antud hetkel küll veidi lammutame, või ehk süvendame keldrit suurte löökhaamritega. Raimond, mäletad kui mõnus see töö oli vana Eesti Energia maja all? No a la samasugune. Naljakas on see, et kliendiks on kondoomi vabriku omanik ja mis mulle nalja teeb, on see, et tal on kolm üsna kena tütart ja poeg. Me siin veel naerame, et olid vist praak toodangud :)
Kusjuures töötan koos ühe Eestlasega. Ta on siin üsna kaua töötanud. Kutt võiks vist Silvester Stalloni ka kadestama panna. Ja selle ta saavutanud vaid pikalt töötamisega seal. Kutil on selgelt näha tüüpiline Eesti mehe rahulikkus ja jonnakus, et ei jäta asju niisama vaid teeb ära. Ning seda veel kõige positiivsemas mõttes. Töö ise pole just ju kõige ahvatlevam, kuid vähemalt on lihtne töötada, kui dollari märgid silme eest.
Nii järgmisena veidi palavamad uudised, nimelt läheneme järjest rohkem suvele. Nüüd on juba ööselgi üle 30 kraadi ja päeval viskas siin ikka 41 ära. Kipub palavaks minema ja inimesed tänaval tunduvad nagu saunakerised, viskavad koguaeg jookidega leili endale ja aurupilv käib ülepea. Ma täitsa naudin seda soojust. Kuigi öösel võiks sutsu jahedam olla. Oleks abiks.
Muidu elanud sellist rahulikku, samas ka huvitavat elu. Üks päev just unistasin, et võiks olla võimalus teha mõningaid asju oma elus teisiti. Ma ei tahaks parandada vigu, vaid ma tehakas TEHA vigu. Tundun endale kuidagi liiga korralik ja ei suuda ennast välja lülitada ja hakata lollusi tegema. Aga vahest ju võiks.
Nüüd, aga vaikselt liigun randa ära ja veelkord õnnitlusi minu toredale ja kallile vanaisale sünnipäeva puhul. Palju õnne

No comments:

Post a Comment