06 August 2009

Sünnipäev

Tervitused maailma kuklast
Ilmselt enamus lugejad teavad, et eile (5 august) oli siis minu sünnipäev. Vist esimene sünnipäev, kus ma olen olnud reaalselt Eestist väljas, aga samas ei anna ka pead (peale selle, mis te minu peaga ikka peale hakate).
Minu plaan oli pidada väga vaikselt või siis üldse mitte pidada sünnipäeva. Raha ka pole üle, et midagi korraldada. Kuid nagu ikka, alates plaani tegemisest, hakkas kõik viltu vedama. Seda juba teisipäevast, mil oli veel 4 august.
Nimelt otsustasid väga suur hulk meie Hosteli rahvast, mind jõuga välja vedada klubisse. Punnisin mis punnisin, et mitte minna, kuid lõpuks läksin (ütleme nii, et ma murdusin kiiremini kui jõuate öelda Indiana Jones). Seal terve klubi laulis mulle kesk ööl happy birthday laulu ( inglise keeles "palju õnne" siis) See oli omaette elamus ja nagu ma teada sain, pole veel sellist asja varem seal klubis tehtudki. Naljakas oli see, et täiesti võõrad inimesed tulid õnntilema, kätt suruma ja mõned ka kallistama. Ütleme ausalt, päris VIP tunne oli. Õnneks oli sama vip ka minu ülemus, kes otsustas, et 5 augustil ma ei pea mitte minema tööle. Õnneks või kahjuks nii ta läks. Pigem õnneks.
Hommik ja päev möödus rahulikult, käisin hommiku poole spa-s, mille hind on siin ikak väga väga mõistlik, nimelt 6 dollarit. Algul väike kilomeetrine ujumine, siis ennast vihaseks vandumine, kuna mul läksid ujumisprillid puru. Kodus ma tean, et on ühed korralikud prillid veel, kuid ema ütles, et sellises tuumasõja tsoonis pole tal võimalik midagi üles leida ning minu kass Mõsu ei aita ka kuidagi kaasa.
Igaljuhul pärast oli väike piknik inimestega kuskil rannas, kui õieti mäletan siis koha nimi on double bay (vabandsut mitte inglise keelt valdavad lugejad, kuid see on nimi ning tõlkida seda ei saa). Kui õhtuks tagasi jõudsime, siis tehti kogu hosteli poolt veel üks lahe üllatus, või isegi kaks. Esiteks kogu hostel oli kleebitud õnnitlus soove täis. Ning lisaks siis selline euroopalik laulmine, suur tort ja küünlad. Ma pole pidanud niimoodi küünlaid puhuma juba mõnda aega, kuid viimase jõuga sain siiski kõik küünlad puhutad esimese korraga. Nüüd vaatab, kas soov ka täide läheb. Õhtu oli aga rahulik siin.
Siin kohal tahaks nüüd tänada kõiki õnnitlejaid ja meelespidajaid. Suur suur tänud ning sügav kummardus teile.
Üks lisa asi veel, mis pani minu sünnipäevale tõelise täpi peale, nimelt on meil hostelis paar päeva üks ajakirjanik Saksamaa ühest suurimast ajalehest ning ta kuulis seda kellegilt, et ma teen pilte. Nüüd pakkus ta võimalust teha pilte temale ajakirja jaoks. Raha küll ei saa selle eest, kuid nimi läheb igale poole üles ning ehk annab teatud tuntust. Igaljuhul vägev väljakutse. Vaja laupäevaks asjad valmis saada, nii, et fotokale nüüd tuld.

1 comment:

  1. Sa ikka oskad asju lõhkuda. kõigepealt lähevad püksid puruks ja nüüd prillid... hmm
    edu pildistamisel, ma tean et teed superilusaid pilte ;)

    ReplyDelete