25 July 2009

Ja nii nad tapsid.... eee näe tuvi jäi just auto alla...

No tere tere, kena talve jätku teile....
Ma sain täna peapesu, et ma ei kirjuta piisavalt tihti. Kes sõimas, see tundku ennast nüüd süüdi. Nimesid ei nimeta, kuid Karmo, tea, et karjumine pole üldse ilus asi.
Mul on häid uudiseid, peaks kohe kalendrisse punase ringi tegema, kuid kardan, et ei näe enam siis sõnumeid lugeda telefonis. (ma kasutan mobiiltelefonis kalendrit), nimelt siis sain endale uued teksa. Aga siis täpsemalt (nagu AK-s alati ütlevad)
Sydneys on selline koht nagu Paddy's Market ehk lähemalt öeldes turg, Paddy turg. See natukene on nagu meie vana hea ning tänaseks kahjuks kadunud Kadaka turg. Naljakas on see, et Kadaka turg, aga asus Tammsaare teel. Aga siiski, kui meil on turul müüjateks kas siis vene rahvusest inimesed või üldse vähe mustlased või sellised tegelased, siis siin on pilusilmad. See on väga väga vinge koht ja kõik mida iganes soovid, Sul on võimalik siit saada. Soovid kompassi? aga palun, 5 tükki olid laual ning igaüks näitas ise suunda. Vali millist tahad. Muidu sel saab värskeid puu- ja juurvilju ning muidugi lõputult sodi ning riideid. Isegi juuksepikendusi, kui soovid. No mina läksin sinna teksade jahile. Poes olid odavad teksad mingi 99 dollarit, siis seal sain teksad 49 dollariga ning kauplesin veel 10 dollarilise püksirihma ka tasuta kaasa. Kõik õnnelikud. Mina eriti. Oli mida jälle jalga panna. Seal on veel muidu ka kavalad pilusilmad, kes muidu teevad massaazi, ning tõestamiseks kasutavad seda nõksu, et teevad Sulle esimese minuti tasuta massaazi. Nii võiks kõik 20 putkat läbi käia ning hea massaaz leitud nagu maast. Ma siis jäin ühe kaunitari lõksu ning lasin endale teha kaelale seal proovi massaazi.Jubedaölt oli kael seepäev kange ka. Tegi ja tegi ning küsis, kas meeldib. vastasin, et meeldib küll. Mingi hetk tabasin, et möödas on juba rohkem kui minut, aga ikka teeb. Siis küsisin, et minut ju läbi, miks teeb? Tema ütles, et ma ise ütlesin, et meeldib ning ta võttis seda kui nõusolekut, et võib edasi teha massaazi ning nüüd juba siis tasu eest. Ma polnud nõus sellega, siis kukkusime seal vaidlema, varsti oli minu ümber rohkem kui üks pilukas ning üks oli kergelt sumomaadleja tiitli vääriline. Ma ajasin ka ennast siis sirgu ning laiaks kui tammepuu. Lõpuks saatsin kõik kolmes kohalikus keeles ( inglise, eesti kui ka vene) keeles kukele ning soovitasin neil mitte enam minu teele sattuda. Lõpuks tulin lihtsalt tulema.
Turg on muidu huvitav ning kindlasti omaette vaatamisväärsus Sydneys. Soovitan kõigil minna. Kultuuri shokk omaette. s sellepärast, et korraliku s nagu shokolaadi ei lase siin kirjutada. Vabandust. Pärast tegin ühe väikse lisa reisi ka kalaturule. Vot see oli vau. Igast imelikud elukad olid siin. Muide, isegi lesta müüdi siin. 10 dollarit kilo. Kala on seal turul ikka kõige odavam. Siin ühe kohaliku itaallasega mõtlesime, et ostame kaheksajala ning keedame seda elukat õlis ning mõnus söök õhtuks valmis. Mina ei oska veel teha, kuid tema on seda varem mitmeid kordi teinud. Vaatame, kuidas õnnestub.... Kas tekivad näkku kombitsad, nagu Kariibimere Piraatide filmid David Jones-il või saan hoopis hea kõhutäie.
Mis tuletab mulle ühe asja veel meelde. Nimelt mulle meeldib minu tuba hostelis ja kõik on alati seal üsna tip-top ning inimesed on ka väga vinged, kuid ükskord pidi see "mihkli" päev tulema. Nimelt tuli meile mingi inda kutt sinna. Ja oh issand küll. See elukas haiseb nagu pahaks läinud juus, veel hullemaks läinud kala kastmes. See on midagi nii jubedat, et kui tuppa lähed, hakkab kõhus keerama ja kõik mis sees, tahab üles tulla. See on midagi kohutavat. Ja see jobu magab minu naris alumisel korrusel. Ma esimesel öösel kolisin teise voodisse, toa teise otsa, nüüd järgmised ööd hulgun mööda hostelit ringi ja otsin tühje voodeid. Proovisin isegi sllist varianti, et lasen õhuvärskendajat ninna, kuid ei aidanud, hais on liiga jube. Nüüd on nii, et see kutt magab üksi meie toas, kuna kõik kolisid välja, isegi prussakad meie toast on kadunud.
Nüüd aga ilusat õhtut, või teile seal mõnusat keskpäeva

3 comments:

  1. pane talle ja endale ka l6hnakuusk nina alla :)
    n2ita talle dussigeeli, et selline asi on ka olemas... miks ta niimoodi siis haiseb huvitav? :)

    ReplyDelete
  2. Ma pole rassist ega midagi, kuid nagu kuulsin, siis pidigi Indias olukord selline olema. Neil on hügeeniga nagu on ning nende söödav toit pidi ka "aitama" kaasa sellele. Nii, et mine sa tea. Nüüd on ta läinud ning elu palju parema lõhnalisem:)

    ReplyDelete