17 July 2009

Ahhoiii Eesti

Tervitused jällegi kuklast, maailma kuklast.
How your'e doin mate? (austraalia keeles, kuidas läheb sõber?) Nii, nad muide kirjutavad ka siin seda lauset. Nii, et ära kurjusta ema.
Kuid nüüd esimesed kriitika nooled. Inglise keele tunnis oleks võinud rohkem kuulamist olla ja selle kohta töid. Mul oleks elu veidi lihtsam siin. Inimestel on siin ikka kohutavad aktsendid. Pane või nöör kaela, kuid nii mõnigi kord poolest jutust algul ei taha arusaada. Kuid no, eks harjutamise küsimus. Asjad siiski edenevad.
Mis mind täna ajas kirjutama? Nimelt töö. Tavaliselt ma tööst pigem ei räägi, aga täna tahan rääkida. Nimelt nagu ikka, tegelen kolimisega. Kuid täna telliti meid Austraalia FOX filmistuudiosse. Siin on tehtud palju häid filme: Star Wars III episood, Võimatu missioon 2, Batman-i viimased osad jne. Me siin kolisime kontorit ja natukene stuudio sodi. Sain teada, et järgmine nädal olen jällegi seal.
Kui ma seal olen, siis katsun leida kellegi, kellega rääkida minu järgmisest suurest hitist. Nimelt proovin peaosa saada filmis Titanic 2, mille lisa pealkiri on Titanic Returns ( eesti keeles, siis Titaaniku tagasitulek) See oleks suur hitt ja mina peaosas. Tundub reaalne ju. Jep
Muidu kuidas elu? ELu nagu ikka, mõned puud raagus ja teised lehtes. Lisaks veel tegi isa mulle eile huvitava üllatuse. Helistas ja küsis, kas minuga kõik on okei. See pole üllatav, kuid järgnev osa on üllatav. Nimelt ütles, et siin kandis oli maavärin, millest mul polnud vähimadki aimu. Tuli välja, et tõesti oli maavärin Uus-Meremaa ja Austraalia vahel ning anti tsunaami hoiatus. Mis mina siis tegin? Muidugi kiiremas korras lendasin randa kaameraga oma elu tsunaamit ootamas ning lootsin leida lendavaid haisid. Ootasin ja ootasin, kuid ei haisid ega tsunaamisi. Lõpuks olin märg (vihmast, ilmselt sadas tsunaami taevast alla) ning läksin Hosteli tagasi.
AGa nüüd kõigile olge tubli, ning marsin tagasi oma uute ja naiselike plätudega, mille täna ostsin kuskilt turult. Nimelt lisaks pükstele, ütlesid mul kesest tänavat trepil käies plätud lepingust üles. Tegin väikse lennu ning sain paar kilomeetrit käia paljajalu mööda asfaldit hosteli. Very nice (väga kena)
Ciau

1 comment:

  1. Hehee..kle hoia nendest tsunaamidest küll heaga eemale!:D Lendavaid haisid tahaks isegi näha:), ohutust kaugusest:D Sul ikka juhtub, peab jälle ära mainima, aga miks siis naiselikud plätud ostsid?:) Ei tea, mis järgmisena üles ütleb...:D
    Ole tubli ja kallid!:)
    K.

    ReplyDelete